loading...
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
آخرین ارسال های انجمن
Reza :: MusicGhir بازدید : 100 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید مرداد ۹۲ با موضوع تنهایی و غمگین

 

عکس

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

راه آسمان باز است ، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .
 
شب سرد زمستان راکسی میفهمد که دیگر اغوش گرمی برای پنهان شدن نداشته باشه

اس ام اس های جدید مرداد ۹۲ با موضوع تنهایی و غمگین

 

عکس

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

راه آسمان باز است ، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .
 
شب سرد زمستان راکسی میفهمد که دیگر اغوش گرمی برای پنهان شدن نداشته باشه
 
برای خودت زندکی کن
کسی که تورا” دوست داشته باشد
برای داشتنت”میجنگد”
امااگر دوستت نداشته باشد باهر بهانه ای میرود
  خدایا ..
   دلم ، روحم ، جانم ، دست اوست ..
   در این آشفته بازار ، زندگی ام نزد اوست ..
   تویی و من ..
   هوایم را داشته باش ..
ه زیر ” حرفشان ” می زنند .
اگر ” چیزی ” می گویند . . .
صرفا ” احساسشان ” درهمان لحظه سـت
نبـایـد رویش ” حساب ” کرد
خدایا التماست می کنم
همه دنیایت ارزانیِ دیگران !
ولی …
آنکه دنیایِ من است
مالِ دیـگری نباشد…
اس ام اس های جدید غمگین و تنهایی مرداد ۹۲
اولش شیرینه
اولش عشق سرزده میاد تو دلت
اما…
اخرش تلخ
آخرش تموم هستی ات رو ازت میگیره تا از دلت دست برداره
خاطــــــره
یعنی :
یک سکوت غیرمنتظره
میان خنده های بلند
من اگه خدا بودم…
اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم…
نترس ازهجوم حضورم
چــــیزی جز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ …
اس ام اس های جدید غمگین و تنهایی مرداد ۹۲
یه ” فنجان خالی ” … ؟
را که نگاه میکنم
گلـویم به خاطر چای هایی
که با تو نخورده ام چقدر میسوزد …
گاهی وجود تو را کنار خودم احساس میکنم
اما
چقدر دلخوشی خوابها کم است
همیشه از آمدن ِنه بر سر کلماتــــــ مـی ترسیــدَم !
نه داشتن ِ تو نه بودن ِ تو …
نه ماندن ِ تو …
بند بندوجودم
بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ
با این همه بنــد
چه قدراز هم دوریم ..
یـادتــه بـهـــم گفـتـــی تـــو بـه مـن نـمیــای؟؟؟!!
باشه…”من” به “تو” نمیام
ولی دمت گرم….. تــو بـه خــــودت بــــیـــــــا!!!
لعنتے ،
כستِ ڪم …
بین شعرهاے مـטּ،
כستـش را نگـیر.
بــے انـصاف!
مــــــرכم כارنـכ ایـטּ شعرها را مـے خـوانــنـכ…!
لــــــــحظـہ هاے ســــکوتم پـــــر
هیآهــــــــــو ترین دقــــایق زنـدگیم
هســتنــــ مــــــملو از آنــــــچـــہ
مــــےخوآهم بـــــــــــــــگویم و
نــــــــــــمـےگـــــویم…
غــمــگیــنـــــم …
مــثل حــس نــقـــــاشـــی کـــه ، مــعــشــوقــــه اش نـــــابــیــنـــــاســـــت …
به جرم وسوسه…
چه طعنه ها که نشنیدی حوا…!
پس از تو…
همه تا توانستند آدم شدند…!
چه صادقانه حوا بودی…
و چه ریاکارانه آدمیم!
گاهی آنقدر
دلم هوایت را میکند!
که شک میکنم به اینکه،این
دل
مال من است یا تو…!؟

منبع: Tafrih-You.Rzb.Ir
------------------------
تفريح تو
 
 
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پروفايل مدير


Tafrih-You 2011-2013

TEL : +989375226905

Email : musicghir@yahoo.com





SEO Reports for tafrih-you1.tk
درباره ما
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • google
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما به كدام يك از موارد بيشتر رسيدگي شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1161
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 1,526
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,253
  • بازدید ماه : 7,045
  • بازدید سال : 37,325
  • بازدید کلی : 406,904
  • کدهای اختصاصی