loading...
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
آخرین ارسال های انجمن
Reza :: MusicGhir بازدید : 147 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (1)

» جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دلتنگی آذر ماه ۹۲

  • جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دلتنگی آذر ماه ۹۲

    Sms Asheghaneh Azar92 www OverDoz IR جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دلتنگی آذر ماه 92

    ای امید بودنم

    غنچه ی لب های تو

    گرمی شکفتنم

    قامت رعنای تو

    قبله گاه دیدنم

    آن نوای گرم تو

    بهترین شنیدنم

    کنج آغوش دلت

    جاده ی رسیدنم
    .

» جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دلتنگی آذر ماه ۹۲

  • جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دلتنگی آذر ماه ۹۲

    Sms Asheghaneh Azar92 www OverDoz IR جدیدترین اس ام اس های عاشقانه دلتنگی آذر ماه 92

    ای امید بودنم

    غنچه ی لب های تو

    گرمی شکفتنم

    قامت رعنای تو

    قبله گاه دیدنم

    آن نوای گرم تو

    بهترین شنیدنم

    کنج آغوش دلت

    جاده ی رسیدنم
    .

  • ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    شوقی که چو گل دل شکفاند

    عشق است

    ذهنی، که رموز عشق داند

    عشق است

    مهری که تو را از تو رهاند

    عشق است

    لطفی که تو را بدو رساند

    عشق است
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    روزگاری هستی ام را می نواخت

    آفتاب عشق شور انگیز من

    این زمان خاموش و خالی مانده است

    سینه ی از آرزو لبریز من
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    نبض زندگی هنوز می زند

    من و تو زنده ایم

    بهار در راه است

    ستاره چشمک می زند

    غنچه ها باز شده اند

    مرغ عشق من می خواند

    پس چرا ناامیدی
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم

    بگذارید که مجنون و خیالی باشم

    تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش

    دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    من به مهر تو چنان رام شدم

    که خدا می داند

    من به زلف تو چنان خام شدم

    که خدا میداند

    من چنان جادوی این دام شدم

    که خدا میداند
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .

    اس ام اس عاشقانه

    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    فاصله ها در عین کوتاهی

    چه بلند خلق شده اند

    کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    امشب هوای سوختنم ساختنی نیست

    باید بمیرم و دل من ساختنی نیست

    سوزم به شب و سوختنم باشد روز

    دیگر دل من با نفست ساخننی نیست
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    غافل است از غم من یار نمی دانستم

    دل نهاد است به اغیار نمی دانستم

    همچو مجنونمو سرگشته در این ویرانه

    این چنین گشته دلم زار نمیدانستم
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    در هوایم هوسی نیست

    بجز دیدن تو

    تو گل یاسی و من تشنه

    بوییدن تو
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    آشفته دلان را هوس خواب نباشد

    شوری که به دریاست به مرداب نباشد

    حیدریان
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

    جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

    فردا که قیامت آشکارا گردد

    هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    دلم را ساده گیر آورده ای

    تو نه مستاجر اسیر آورده ای

    تو تمام رهن قلبت پیش است

    نگو بازم که دیر آورده ای
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    سیب من بازی را باز بردی با ناز

    من به تو می بازم من به تو می نازم
    .
    ======= اس ام اس جدید دلتنگی =======
    .
    عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است که

    شوخی غرور در آن تابلویی ندارد

    استیسی وارنر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SaharFun در تاریخ 1392/08/28 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام

بنر شما قرار داده شد.

www.SahrFun.Ir

بنر ما را بزارید.

بنر یک:

http://up.saharfun.ir/up/saharfun/banner1.gif

بنر دو:

http://axgig.com/images/73296126549186800391.gif

راستی اگه بنر ما رو تا 48 ساعت نزارید بنرتون حذف خواهد شد

با تشکر


کد امنیتی رفرش
پروفايل مدير


Tafrih-You 2011-2013

TEL : +989375226905

Email : musicghir@yahoo.com





SEO Reports for tafrih-you1.tk
درباره ما
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • google
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما به كدام يك از موارد بيشتر رسيدگي شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1161
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 3,779
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,506
  • بازدید ماه : 9,298
  • بازدید سال : 39,578
  • بازدید کلی : 409,157
  • کدهای اختصاصی