loading...
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
آخرین ارسال های انجمن
Reza :: MusicGhir بازدید : 72 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های افسردگی دی ماه ۹۲

Afsordegi-www-OverDoz-IR

می گویند با چشمان بسته نمی شود دید

آری می شود من هر شب به امید دیدن تو چشمانم را میبندم

——————————————————

خسته ام از داشتنی که هیچوقت برایم نیستی !

——————————————————

باهام بودی ولی همیشه میدونستم موندنی نبودی

ترس از نبودنت همه ی لحظه های قشنگ بودنت رو برام نابود میکرد

من با بودت نابود بودم چه برسه به نبودت !

——————————————————

گاهی وقت ها تمام روزهایت میشود

زندگی در یک قاب عکس !

——————————————————

به خدا گفته ام زحمت نکشد

نه نیازی به زلزله هست نه نیازی به سونامی

همین که تو نیستی ، همین که تو نمی خندی بلاهای بزرگی هستند

که جهانم را با خاک یکی کرده اند !

——————————————————

سخت است “او” کردن “تو”یی که همه ی “من” بودی !

——————————————————

هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود

که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم !

——————————————————

ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ، ﻫﻮﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ

ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ و ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ !

——————————————————

گاهی وقتها تو زندگی میرسی به یه جایی

که بن بست نیست اما دیگه مقصد نداری !

——————————————————

لبخندم خیط میشود وقتی ساعتها به یادت روی لبانم می نشیند

اما ناگهان به یاد می آورم تو دیگر نیستی …

——————————————————

ﻣﺜﻞ ﺍﺗﺎﻗﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﭘﺮ شده ﺑﺎﺷﺪ

ﭘﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺭﻭﺯﻧﻪ ﺍﯼ !

——————————————————

فقط به نظر میای اما خودت نمیای !

——————————————————

هر حادثه ای که حادثه نیست !

حادثه یعنی آمدن تــو …

——————————————————

نبودنت به جان برگها افتاده است

زمستان بی تقصیر است !

——————————————————

همبازی قدیم ؛ چشم نگذار …

آنقدر از تو دورم که با شمردن همه اعداد هم پیدایم نمی کنی !

——————————————————

گاهی زندگی یعنی دوست داشتن تو ، بی هیچ امیدی !

——————————————————

زنگ میزنم از طرفت به خودم !

حرف میزنم به جایت با خودم !

راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟

——————————————————

تقریبا همه را متقاعد کرده بودم که دیگر دوستت ندارم

فقط مانده بودم خودم را چطور قانع کنم ؟

——————————————————

همه چیز زود شروع شد

عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو …

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ، عشق تو در من ؟

——————————————————

خدایا چشم های هیچ عاشقی رو واسه رسیدن به عشقش خیس نکن !

——————————————————

خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم

دلی که داده بودی شکست !

——————————————————

گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم

تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !

——————————————————

می گویند درد را از هر طرف بنویسی درد است

نمی دانند که اگر درد را از طرف تو اگر بنویسند شعر می شود !

——————————————————

بعد تو دلم همیشه در دست تعمیر است خواهد ماند !

——————————————————

از آن دمی که رفته ای

چه بی رُخت هوا بد است

چه بی ستاره گشته است

همیشه می چکد به من

ز قصه شبانه ام !

——————————————————

ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ

ﺗﻮﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ !

——————————————————

عاشقت شدم

بازی ام دادی آن هم از نوع قایم باشکش و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم

نمیدانستم قرار است دیگر پیدا نشوی !

——————————————————

دنیای عجیبی است

تو همه چیز من باشی ولی نباشی !

——————————————————

تلخی قصه آنجاست که

وقتی دلم “سوخت”  دلش “خنک” شد !

——————————————————

ای کاش کوه به کوه میرسید ولی آدم به آدم نه

دیدن بعضی آدما ، داغ دلتو تازه میکنه !

——————————————————

نمیتوانم فراموشت کنم

فقط با خود سخت میجنگم که دیگر به یاد نیارمت !

——————————————————

کاش هرگز ندیده بودمت

لعنت بر چشمی که بی موقع باز شود !

——————————————————

یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست

رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست

یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش

چه هزاران قطره اشک

——————————————————

برگرد

من نگذاشتم روی صندلی تــــــــو هیچکس بنشیند حتی غــــــبار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پروفايل مدير


Tafrih-You 2011-2013

TEL : +989375226905

Email : musicghir@yahoo.com





SEO Reports for tafrih-you1.tk
درباره ما
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • google
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما به كدام يك از موارد بيشتر رسيدگي شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1161
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 1,666
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,393
  • بازدید ماه : 7,185
  • بازدید سال : 37,465
  • بازدید کلی : 407,044
  • کدهای اختصاصی