loading...
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
آخرین ارسال های انجمن
Reza :: MusicGhir بازدید : 203 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

از هستی مهدوی فر و بهار نوحیان چه خبر؟

 

 

183289 از هستی مهدوی فر و بهار نوحیان چه خبر؟

 

 

هستی مهدوی فر: تجربه «گذر از رنجها» در شمال
مهدوی فر که ماه رمضان امسال در سریال «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار بازی کرده بود، هم اکنون مشغول بازی در سریال «گذر از رنج  ها» است.

او در این باره گفت: در حال حاضر در این سریال به کارگردانی فریدون حسن پور بازی می‏کنم. این مجموعه تلویزیونی که درباره زندگی فردی از بدو تولد تا زمان مرگش است، به صورت دوره ای در تاریخ اتفاق می افتد. او درباره نقشش گفت: در این سریال، نقش دختری به نام راضیه را بازی می‏کنم که به خاطر زندگی آینده برادرش تلاش می‏کند.

بازیگر سریال «جراحت» ادامه داد: حدود سه ماه است که جلوی دوربین این اثر رفته‏ ام و لوکیشن اصلی‏مان در شهرهای شمالی کشور است. وی افزود: بعد از سریال «مادرانه» کارهای زیادی پیشنهاد شد که متاسفانه یا از نظر مالی و یا از نظر قصه و نقش پیشنهادهای قابل قبولی نبودند. این را قبول ندارم پولی که بابت بازی و کار هنری به یک بازیگر تعلق می گیرد، مهم نیست؛ چرا که بازیگر از روح خود خرج می کند و کارش بسیار باارزش است. بازیگر فیلم سینمایی «سوت پایان» ادامه داد: در حال حاضر خیلی دوست دارم در حیطه نمایش و عرصه تئاتر بازی کنم و این را مدیون همبازی شدن با مهدی سلطانی هستم که بعد از «مادرانه» مرا به بازیگری در تئاتر علاقه‏ مند کرد.

همچنین چند پیشنهاد فیلم سینمایی داشتم که همه کارگردان های کار اولی بودند؛ ضمن اینکه در سینما به طول نقش‏ها فکر نمی‏کنم و اگر نقش خوب و تاثیرگذار پیشنهاد شود، اما کوتاه باشد، حتماً آنرا قبول می‏کنم. مهدوی فر در «گذر از رنجها» که برای پخش از شبکه یک تولید می شود، با پژمان بازغی، جعفر دهقان، بابک حمیدیان، ماهچهره خلیلی، نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، حسین عابدینی، ترلان پروانه و… همبازی است. این سریال در شمال کشور مراحل تصویربرداری را طی می کند.

سپیده خداوردی امیدوار به «آوای باران»
سپیده خداوردی هم اکنون در سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش مرضیه بازی می کند که پخش این سریال از شب گذشته آغاز شده است. او در این باره گفت: به دیده شدن و استقبال مخاطب از این کار بسیار امیدوارم؛ هم به خاطر حضور حسین سهیلی زاده و هم سایر عوامل چه در پشت و چه در جلوی دوربین.

بازیگر سریال «از یاد رفته» به کارگردانی فریدون حسن پور ادامه داد: همچنین در سریال «عصر پائیزی» بازی کرده‏ ام که در ابتدا قرار بود در ۵۰ قسمت تولید شود، اما به دلیل تغییراتی که در فیلمنامه ایجاد شد، این سریال در ۳۰ قسمت تولید شد. به شخصه اصلاً از این کار راضی نیستم؛ هم از لحاظ مالی که به غیر از یک ماه هزینه‏ای دریافت نکردم و هم از جهت فیلم نامه و شخصیت‏پردازی. این سریال بازیگران بسیاری دارد و امیدوارم در پخش کار خوبی شود؛ ضمن اینکه همه بازیگران و عوامل در این کار تمام انرژی‏ شان را گذاشتند که اتفاق خوبی رقم بخورد و امیدوارم که با اقبال عامه مواجه شود.

خداوردی که علاوه بر بازیگری، سالها در عرصه موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی نیز هست؛ در مورد پیشنهادهایش گفت: در حال حاضر تا اواخر دی ماه مشغول بازی در سریال «آوای باران» هستم و نمی‏توانم پیشنهاد دیگری را قبول کنم. او در «آوای باران» با چهره هایی چون ثریا قاسمی، سام درخشانی، مهران احمدی، الهام چرخنده، سیاوش خیرابی، آزاده زارعی و… همبازی است. او در سریال عصر پاییزی (اصغر نعیمی) نیز در کنار بازیگرانی چون کوروش تهامی، علی عمرانی، بهنوش بختیاری، امیرحسین صدیق و… بازی داشته است.

علیرضا مهران: حضور در کار جدید حسن هدایت
بازیگر «بچه‏ های نسبتاً بد» در کار جدید حسن هدایت نقشی متفاوت را ایفا می‏ کند.
علیرضا مهران گفت: «در حال حاضر در فیلم «روز سرنوشت» به کارگردانی حسن هدایت حضور دارم و فکر می‏کنم بزودی بازی‏ام به پایان برسد».

او اضافه کرد: «اتفاقات فیلم در دوران ۱۳۲۰ و مقطعی که ممنوعیت تعزیه وجود دارد می‏گذرد و داستان درباره کارآگاهی (محمدعلی شمس) است که در شیراز مشغول به کار بوده و به خاطر قتلی عازم بوشهر می‏شود. حال من نیز ایفاگر نقش سرکار احمدی مطلق هستم که با توجه به شناختی که از این منطقه دارم به عنوان دستیار در پیدا کردن قاتل به وی کمک می‏کند. احمدی مطلق آدم شیرین و جذابی است و لهجه بامزه‏ای نیز دارد».

بازیگر مجموعه ‏های «زیر هشت» و «دیوار» که فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده درباره دیگر فعالیت‏های خود نیز گفت: «بعد از سریال «بچه‏های نسبتاً بد» پیشنهادهایی شد که البته خوشبختانه به دلیل ازدواج همگی آنها را رد کردم. ضمن اینکه تله فیلمی با نام «لالایی برای آدم بزرگ‏ها» به کارگردانی حسین قناعت را آماده پخش دارم».

مهران در پایان گفت: «فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» را نیز آماده اکران دارم که امیدوارم مشکلات آن بزودی مرتفع و به نمایش درآید. همچنین در جشنواره تئاتر فجر نیز در دو نمایش ایفای نقش می‏کنم».

بهار نوحیان در نقش «مده آ»
نوحیان که در سریال «بالهای خیس» به کارگردانی عباس رنجبر بازی کرده بود، درباره فعالیت های اخیرش گفت: حدود دو هفته دیگر نمایشی را تحت عنوان «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی روی صحنه خواهیم برد.

این بازیگر افزود: در این نمایش نقش مده آ را بازی می کنم که قرار است به صورت مدرن و نه کلاسیک اجرا شود.بازی من شش دقیقه است و محسن گودرزی طراح حرکات این نمایش است. وی ادامه داد: قبل از این در تله فیلمی، نقش همسر علیرضا جلالی تبار را ایفا می کردم.قصه داستان از این قرار بود که همسر من در فیلم به همراه دوست خود به سفری می رود که در خلال سفر اتفاقات خاصی برایشان می افتد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پروفايل مدير


Tafrih-You 2011-2013

TEL : +989375226905

Email : musicghir@yahoo.com





SEO Reports for tafrih-you1.tk
درباره ما
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • google
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما به كدام يك از موارد بيشتر رسيدگي شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1161
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 746
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,473
  • بازدید ماه : 6,265
  • بازدید سال : 36,545
  • بازدید کلی : 406,124
  • کدهای اختصاصی