loading...
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
آخرین ارسال های انجمن
Reza :: MusicGhir بازدید : 74 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

» جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه ۹۲

  • جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه ۹۲

     

     جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه 92

     

    کوتاه میگویم “دوستت دارم”

    اما

    از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

    ========================

» جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه ۹۲

  • جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه ۹۲

     

     جدیدترین اس ام اس های عاشقانه آبان ماه 92

     

    کوتاه میگویم “دوستت دارم”

    اما

    از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

    ========================

    عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار

    می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار . . .

    ========================

    روزگاری همچو گل ما هم نگاری داشتیم / اینچنین خاری نبودیم اعتباری داشتیم

    این که میبینی در این فصل خزان با پشت خم / این زمستان را مبین ما هم نگاری داشتیم . . .

    ========================

    نه از سرم می افتی

    نه از چشمم

    کجای دلم نشسته ای

    که جایت این قدر امن است ؟

    ========================

    بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم / همه تن چشم شدن خیره به دنباله توگشتم

    شوق دیداره تو لبریز شداز جام وجودم / شدم آن عاشق دیوانه که بودم . . .

    ========================

    فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، شما همیشه لازمی . . .

    ========================

    نمیدانم می دانی یا نه ؟

    لحظه تولد من به زمانی بر میگردد که برای اولین بار بهم گفتی

    “دوستت دارم”

    ========================

    ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده

    با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده !

    ========================

    پابه پایم که نیامدى

    دست در دستم که نگذاشتى

    سر به سرم هم نگذار

    قولش رابه بیابان داده ام . . .

    ========================

    هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا

    وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا

    شربت من ز کف یار الم بود ، الم

    قسمت من ز در دوست بلا بود

    (فروغی بسطامی)

     

    ======================== 

    عشق یعنی:

    یکی بود

    یکی نابود . . .

    ========================

    سخت ترین کار دنیا ، بی محلی کردن به کسی است که باتمام وجود دوستش داری . . .

    ========================

    حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

    به خاطر خودت هم که شده، آن نگاه‌ها را غلاف کن !

    ========================

    آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

    مثل “تو”

    ========================

    کنون گر گلستان در دامنم باشد نمی بینم

    گذشت آن ، کز پی یک گل به صد گلزار می رفتم

    ========================

    گاهی

    برای کشتن کسی که توی دلت زنده ست ، باید هزار بار بمیری . . .

    ========================

    بعضی آدم ها فقط یک اسم اند در شناسنامه ی تو

    بعضی اسم ها اما شناسنامه ی تو اند . . .

    ========================

    شاید واسه ی من و تو فردایی نباشد

    ولی من هنوز به همون دیروزی دلخوشم که لحظه هایم را با تو گذراندم . . .

    ========================

    عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

    شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اسای تکراری رو میخونی !

    ========================

    تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف

    لرزشی روی میز کنار تختم میفتد

    از این صدا متنفر بودم اما

    چشم هایم را میمالم

    new message …

    تا لود شود آرزو می کنم … کاش تو باشی …

    سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !

    ========================

    برای قصه ای که با

    “یکی بود و یکی نبود” شروع میشود

    پایانی بهتر از

    آوارگی کلاغ نمی توان نوشت . . .

    ========================

    بودم !

    دیدم با دیگری شادتری

    رفتم

    ========================

    نبود … پیدا شد … آشنا شد … دوست شد … مهر شد … گرم شد

    عشق شد … یار شد … تار شد … بد شد … رد شد … سرد شد

    غم شد … بغض شد … اشک شد … آه شد … دور شد … گم شد

    تمام شد . . .

    ========================

    خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم

    می دانی دلیلش چیست ؟

    می داند که اگر کنارم باشی

    دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز

    از او نخواهم خواست

    ========================

    خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

    و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .

    ========================

    بعضیها

    بهتر است در حد یک آرزو بمانند …

    برآورده شدنشان …

    به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .

    اس ام اس های برتر عاشقانه

     

    مرخصی ندارد!

    حتی وقت استراحت ندارد!

    حقوق و مزایا ندارد!

    بیمه ندارد!

    ترفیع پست و مقام ندارد!

    استعفا یا اخراج شدن ندارد!

    بازنشستگی و از کار افتادگی ندارد!

    با این حال ، دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پروفايل مدير


Tafrih-You 2011-2013

TEL : +989375226905

Email : musicghir@yahoo.com





SEO Reports for tafrih-you1.tk
درباره ما
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • google
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما به كدام يك از موارد بيشتر رسيدگي شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1161
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 2,221
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,948
  • بازدید ماه : 7,740
  • بازدید سال : 38,020
  • بازدید کلی : 407,599
  • کدهای اختصاصی