loading...
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
آخرین ارسال های انجمن
Reza :: MusicGhir بازدید : 172 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین و دلشکسته

هوای مردن...

بیخ گوش من است...!

همان جایی که روزی...

رد نفس های تو بود....!


___________________

یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش . . .

کلافه کرده اند مرا !!

بس که نق می زنند به جانم . . .

خسته شده ام از گذر خاطرات . . .


___________________


روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت! ؟ ؟

اما من از روزها و روزگار گذشتم.بگذرید از من

هوای مردن...

بیخ گوش من است...!

همان جایی که روزی...

رد نفس های تو بود....!


___________________

یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش . . .

کلافه کرده اند مرا !!

بس که نق می زنند به جانم . . .

خسته شده ام از گذر خاطرات . . .



___________________


روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت! ؟ ؟

اما من از روزها و روزگار گذشتم.بگذرید از من

 

___________________


وقتی به پایان “من و تو” اندیشیدی
باورت نبود که پایان من و تو فقط پایان “ما” نیست
آغاز دنیایی است بی “ما”
و دنیا بدون “ما ”
پر است از هزاران “من و تو” ی تنها!


___________________

بیـــــــن
من هم
مثل خــــــیلی از عاشـــــق ها
از تو یـــــادگاری دارم
ولــــی
یــــادگـــاری من
با بقیه فــــرق دارد
یــــــادگــــــاری مــــن
از تو
ســــینه ای پر از درد اســـــت ...


___________________


امروز رگ احساسم را با " تیغ بی تفاوتی" زدم...!!!

قید احساسم را زده ام اما...

تو راحت باش...!


___________________


جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم...

به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که...

"روزی شادیش آرزویت بود"...



___________________


به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !

 

__________________

 
آن قدر دلم از رفتنت بد شکست که نمی دانیم وقتی بیایی ، کدام تکه اش خوش حال خواهد شد !



___________________


کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم . . .
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !


___________________


“ دلم ”
جای مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد . . .
 


___________________


حال “ من ” دیدن دارد وقتی کسی حال “ تو ” را میپرسد . . .

 

___________________

 
دلم شکست !
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند !
اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .
اشکم بی امان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشن عشق من . . .


___________________


تنها دلیل شکست در عشق یک عامل است
تفاوت تعریف هرکس از عشق  . . .

 

___________________


دلشکسته ام . . .
همچون مادرى که ، لباسهاى ورزشى بچه اش بوى سیگار میدهد . . .

 

___________________

 
وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست . . .
همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی شه . . .

 

___________________


دل شکسته را بند هم که بزنی ، بی فایده است ؛ هر کاری بکنی باز هم غم و غصه از ترک هایش چکه می کند !

 

___________________


بیشتر مواقع پشت جمله ی ” عیب نداره ، مهم نیست ”
یه دلِ شکسته وجود داره . . .

 

___________________
 

شکستگی رفع بلاست . . .
ولی باور نمی کند دلم . . .


 

دعایم برای خوشبختیت نگرفت . . .
خدا چه زود تقاص دلی را که شکستی دستت داد . . .
___________________
منبع: Tafrih-You.Rzb.Ir
------------------------
تفريح تو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پروفايل مدير


Tafrih-You 2011-2013

TEL : +989375226905

Email : musicghir@yahoo.com





SEO Reports for tafrih-you1.tk
درباره ما
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • google
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما به كدام يك از موارد بيشتر رسيدگي شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1161
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 748
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,475
  • بازدید ماه : 6,267
  • بازدید سال : 36,547
  • بازدید کلی : 406,126
  • کدهای اختصاصی