loading...
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
آخرین ارسال های انجمن
Reza :: MusicGhir بازدید : 97 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

» نامه نرگس محمدی به وزیر در رابطه با حجاب و گشت ارشاد

 

اوایل هفته گذشته در حاشیه برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان کشور در برج میلاد حضور گشت ارشاد جنجال آفرین شد . ماموران از ورود افراد بدحجاب و بد پوشش به کنسرت جلوگیری می کردند که در این بین به بازیگر سرشناس ایرانی نرگس محمودی هم اجازه ورود به کنسرت داده نشد . علت این برخورد مامورین گشت ارشاد پوشیدن ساپورت توسط نرگس محمدی بود که باعث شد این بازیگر در نامه ای که به وزیر کشور از این برخورد گلایه کند . وی حادثه را این گونه تعریف می‌کند:

narges mohamadi نامه نرگس محمدی به وزیر در رابطه با گیر دادن گشت ارشاد به حجابش

 

اوایل هفته گذشته در حاشیه برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان کشور در برج میلاد حضور گشت ارشاد جنجال آفرین شد . ماموران از ورود افراد بدحجاب و بد پوشش به کنسرت جلوگیری می کردند که در این بین به بازیگر سرشناس ایرانی نرگس محمودی هم اجازه ورود به کنسرت داده نشد . علت این برخورد مامورین گشت ارشاد پوشیدن ساپورت توسط نرگس محمدی بود که باعث شد این بازیگر در نامه ای که به وزیر کشور از این برخورد گلایه کند . وی حادثه را این گونه تعریف می‌کند:

narges mohamadi نامه نرگس محمدی به وزیر در رابطه با گیر دادن گشت ارشاد به حجابش

«نگاهی به سراپای خودم انداختم. روسری سبز بزرگی که نه تنها موهای سرم بلکه شانه هایم را پوشانده و مانتوی بلند و نسبتا گشادی که روی دامن مشکی ام افتاده و حداقل یک وجب تا زیر زانوهایم را گرفته و جوراب شلواری ضخیم و سیاهی که تمام پاهایم را پوشانده است. شاید اگرکسی از پایین و با دقت نگاه می کرد مثلا یک وجب و نصفی از پاهایم که داخل کفش و جوراب ضخیم سیاه رنگ بود، دیده می شد …. راتو بکش برو و گرنه بازداشتت می کنیم .” از یکی از مردان انتظامی پرسیدم : اقا آیا قسمتی از بدنم پیداست یا لباسم تنگ است یا مانتوام کوتاه است یا روسری ام کوتاه است و موهایم را نپوشانده .گفت نه اما ما نمی گذاریم وارد سالن شوی و من که از این رفتارشان مبهوت بودم بحث را ادامه دادم تا بالاخره متوجه شوند که این برخورد زورگویی است و دلیل منطقی ندارد…جوراب ساپورت غیر قانونی است.

از شنیدن کلمه قانون هم خنده ام گرفت و هم گریه ام. گفتم برادر من این جورابی که من پوشیدم و نمی دانم اسمش چیست و ماشاالله شما واردتری، ضخیم ترین جوراب موجود در جهان و بازار ایران است. خوب مشکل چیست؟ گفت من نم یدانم غیر قانونی است. گفتم ببخشید این قانون کجا وضع شد و چگونه به مردم اطلاع دادید… یکی از آنها جورابش خیلی نازک بود و وقتی خانم محتشمی پور سوال کردند که جوراب نازک ماموران اشکالی ندارد، صداها بلند شد… بارها اعتراض کردم که عکس نگیرید کارتان درست نیست من با شما گفت و گو می کنم و گفتم آقای مامور این آقایان چه کسانی هستند که پشت شما می ایستند و آن قدر عکس می گیرند و هر بار جواب می دادند ماموران خودمان هستند…جالب اینجاست که در ایام انتخابات و راهپیمایی ها شاهدیم که خبرنگاران با همان زنان با همان پوشش ها مصاحبه می کنند و حتی مصاحبه هایشان در اخبار سراسری تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می شود.»

و اما از پوشش خانم محمدی و صحیح یا ناپسند بودن حجاب ایشان بگذریم ( که البته قید شد با اغماض ضوابط اولیه حجاب را تا حدودی رعایت کرده) و باز هم از قضاوت در مورد سخنان ایشان در رابطه با برخورد نیروی انتظامی با وی میگذریم چون ما شاهد ماجرا نبوده ایم و شاید موضوع طور دیگری جلوه داده شده باشد.

برچسب ها » نامه نرگس محمدی به وزیر در رابطه با حجاب و گشت ارشاد اوایل هفته گذشته در حاشیه برگزاری کنسرت یکی از خوانندگان کشور در برج میلاد حضور گشت ارشاد جنجال آفرین شد . ماموران از ورود افراد بدحجاب و بد پوشش به کنسرت جلوگیری می کردند که در این بین به بازیگر سرشناس ایرانی نرگس محمودی هم اجازه ورود به کنسرت داده نشد . علت این برخورد مامورین گشت ارشاد پوشیدن ساپورت توسط نرگس محمدی بود که باعث شد این بازیگر در نامه ای که به وزیر کشور از این برخورد گلایه کند . وی حادثه را این گونه تعریف می‌کند: narges mohamadi نامه نرگس محمدی به وزیر در رابطه با گیر دادن گشت ارشاد به حجابش «نگاهی به سراپای خودم انداختم. روسری سبز بزرگی که نه تنها موهای سرم بلکه شانه هایم را پوشانده و مانتوی بلند و نسبتا گشادی که روی دامن مشکی ام افتاده و حداقل یک وجب تا زیر زانوهایم را گرفته و جوراب شلواری ضخیم و سیاهی که تمام پاهایم را پوشانده است. شاید اگرکسی از پایین و با دقت نگاه می کرد مثلا یک وجب و نصفی از پاهایم که داخل کفش و جوراب ضخیم سیاه رنگ بود، دیده می شد …. راتو بکش برو و گرنه بازداشتت می کنیم .” از یکی از مردان انتظامی پرسیدم : اقا آیا قسمتی از بدنم پیداست یا لباسم تنگ است یا مانتوام کوتاه است یا روسری ام کوتاه است و موهایم را نپوشانده .گفت نه اما ما نمی گذاریم وارد سالن شوی و من که از این رفتارشان مبهوت بودم بحث را ادامه دادم تا بالاخره متوجه شوند که این برخورد زورگویی است و دلیل منطقی ندارد…جوراب ساپورت غیر قانونی است. از شنیدن کلمه قانون هم خنده ام گرفت و هم گریه ام. گفتم برادر من این جورابی که من پوشیدم و نمی دانم اسمش چیست و ماشاالله شما واردتری، ضخیم ترین جوراب موجود در جهان و بازار ایران است. خوب مشکل چیست؟ گفت من نم یدانم غیر قانونی است. گفتم ببخشید این قانون کجا وضع شد و چگونه به مردم اطلاع دادید… یکی از آنها جورابش خیلی نازک بود و وقتی خانم محتشمی پور سوال کردند که جوراب نازک ماموران اشکالی ندارد، صداها بلند شد… بارها اعتراض کردم که عکس نگیرید کارتان درست نیست من با شما گفت و گو می کنم و گفتم آقای مامور این آقایان چه کسانی هستند که پشت شما می ایستند و آن قدر عکس می گیرند و هر بار جواب می دادند ماموران خودمان هستند…جالب اینجاست که در ایام انتخابات و راهپیمایی ها شاهدیم که خبرنگاران با همان زنان با همان پوشش ها مصاحبه می کنند و حتی مصاحبه هایشان در اخبار سراسری تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می شود.» و اما از پوشش خانم محمدی و صحیح یا ناپسند بودن حجاب ایشان بگذریم ( که البته قید شد با اغماض ضوابط اولیه حجاب را تا حدودی رعایت کرده) و ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پروفايل مدير


Tafrih-You 2011-2013

TEL : +989375226905

Email : musicghir@yahoo.com





SEO Reports for tafrih-you1.tk
درباره ما
*•.¸¸. تفريح تو - جديدترين مدل هاي مو - لباس - مانتو.¸¸.•*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • google
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما به كدام يك از موارد بيشتر رسيدگي شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1161
  • کل نظرات : 56
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 3,063
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,790
  • بازدید ماه : 8,582
  • بازدید سال : 38,862
  • بازدید کلی : 408,441
  • کدهای اختصاصی